2012-05-10

Blondat (London och blandat i ett ord. Ja, jag vet jag är fyndig :))

Mina små pojkar, de tar så väl hand om varandra (förutom när de retas, brottas och bråkar).

Det är en dålig bild men den är till dig Lotten, de står på Charlotte Street, tvärgata till Oxford Street och så mysig. Vi tog en bild på ett hotell som hette Charlotte Street Hotel men den försvann (jag lyckas så bra tekniskt ibland), vi tänkte det var passande med tanke på att barnen ser fram emot att sova över i sommar på Charlottes Street i Nynäs. (Hint, hint :))


Såååå mysiga gator och hus!

Sam är så stolt för han vågade släppa taget och bara lita till sin balans, oj vad roligt de hade när tåget bromsade in. Hett tips, ta inte med er en tung barnvagn i Londons tunnelbana. NO, NO! De har sällan hiss utan man får bära den trappa upp och trappa ner. Därför är bussen fantastisk, plus att man får se så mkt mer. 

Albin fick äntligen tag på den rock han hoppats på, dessutom hittade vi så fina kostymer till A och S, på rea dessutom. Åh...har man inte flickor att klä i klänningar så kan jag tipsa om att klä sina pojkar i fina kostymer (om man hittar några till vettigt pris), det är så roligt och stiligt! Albin tycker dessutom det är roligt att vara snyggt klädd, klädintresserad som han alltid varit. Ps. Han är inte sur, han bara poserar. Ds.
Vårt funktionella men bunkeraktiga hostel vi bodde på i London. De hade inte slösat med lakansbredden, den täckte exakt madrassens ovansida. Jag låg väldigt rakt för att inte nudda den lite ofräscha madrassen på kanten, men sen så kom Tom och prejade ut mig på de 80 cm som fanns att sova på. Cé la vie! (eller hur man stavar det).
Lite äkta turistbilder!



1 kommentar: