2012-05-22

MenKind

 Vilken affär! Full med en massa prylar riktade till män antar jag med namnet ManKind. Här kan man hitta en del roliga presenter.
Det finns en fisk som simmar i den här minibubbla till akvarium.
 Till alla som klagar på dåliga ketchupflaskor. Tror dock att det skulle kunna gå överstyr med vid vårt middagsbord.
 Pappa, det här är väl något för dig som tycker om stark sås.
 Den här tyckte jag om. Vardagliga saker ska vara roliga, men jag tycker inte den verkar så praktisk.
 Daniel, lite isbitar som det är rekyl i kanske är något?
Mina barn skulle gärna få ställa ut en sådan här.

Något för hemafton kanske, eller familjens talangafton? Nej hu så hemskt!

2 kommentarer:

  1. Haha, ja, de prylarna var riktigt roliga. :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha en sån där is pistol grej!!!!! //Jonatan

    SvaraRadera