2013-01-30

Omstruktureringar

Nu när alla verkar ha ett köpfritt februari ska jag istället ha ett sockerfritt februari och dessutom slänger jag in en promenad varje dag. För att jag inte ska ge efter för sötsuget eller tröttheten så ska jag försöka blogga varje dag. Så det finns några som håller lite koll på mig om jag skulle få för mig att bjuda hem Ben&Jerry. Jag smygstartar redan i morgon för jag har ätit både glass och ostbågar i kväll för att göra ett så grandiöst avslut som möjligt. Här ska ätas och lagas gott men efter LCHQ som jag trivs bra med, då vet jag att jag inte får sötsug när jag  träffar på  de 4 T:na: Trött, Törstig, Tröst, Tråkigt. Jag tycker de fattas ett T och det är Tokig (på barnen).


2 kommentarer:

  1. Det låter kanon! Jag håller koll här ifrån Götet ;-) /Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag behöver en kontrollant!

      Radera