2013-03-01

Boostad både mentalt och med ny energi

Skiddate med äldsta sonen i Flottsbro var en underbar början på denna härliga fredag. Det är så härligt att vara ute och andas ren luft. Så tacksam för luft! Vi började åka när de öppnade och det var tur för oj vad det kom folk sedan, som vi anat. Efter 2 timmar var vi nöjda och jag fick ha sen lunch/lekdate med mina minsta och bästa J och hennes vackra småttingar. Tänk vad det är fantastiskt med fantastiska vänner! Så tacksam! Jag har fått bubblat av mig och diskuterat spännande ämnen samt lyssnat, upplyfts och lärt mig av min vän. TACK!



2 kommentarer:

  1. Glada gänget! Härligt att få vara med mamma själv några timmar. Tack själv för en eftermiddag i toppklass. /J

    SvaraRadera
  2. Frisk luft, fysisk aktivitet, toppat med goda vänner. I hear you!

    SvaraRadera